Selecteer een pagina

Leadgeneratie door
aangescherpte positionering

MotracLinde

..

Vorige caseVolgende case

De heftrucks en magazijntrucks van Linde hebben hun kwaliteit en voordelen al ruimschoots bewezen over de hele wereld. Maar importeur MotracLinde wilde zich breder profileren, als een partner die zijn klanten helpt efficiency te bereiken in hun logistiek en intern transport. Dat vroeg om een vernieuwde aanpak in de marketingmiddelen, meer toegespitst op de meerwaarde van MotracLinde voor de stakeholders, medewerkers en andere betrokkenen. MotracLinde schakelde ons in met de vraag bij te dragen aan deze vernieuwde aanpak.
..
Wij ontwikkelden een campagne waarin de klanten van MotracLinde centraal staan. Zij doen heldere uitspraken over de bewegingsvrijheid die ze hebben sinds ze werken met MotracLinde. Ze kunnen succesvoller ondernemen, zijn flexibeler en weten dat ze goed en veilig kunnen werken, elke dag weer.
..
Vernieuwde aanpak
Wij zorgden ook voor een concrete doorvertaling in beeld, vorm, copy en communicatiemiddelen. De campagne-aanpak is een kapstok voor MotracLinde om een eenduidig verhaal te vertellen in alle uitingen. De nieuwe campagne werd voor het eerst ingezet op de Logistica 2015, de belangrijkste vakbeurs op het gebied van logistiek en goederenstroombeheersing binnen de Benelux. Daar bleek dat MotracLinde zich met de vernieuwde aanpak inderdaad zeer onderscheidend presenteerde in de markt. De presentatie op de beurs onderscheidde zich in positieve zin van de concullega’s, die veel meer productgeoriënteerd waren. MotracLinde gaf in de evaluatie aan dat de nieuwe campagne direct al effect had op de resultaten en de leadgeneratie. Een goed begin!
..
Meer weten
Wil je meer weten over deze case? Neem dan contact op met Richard van Tiggelen