Project omschrijving

Plek voor plezier

De SKOS en Kinderopvang Haarlem gaan vanaf 2020 samen verder als één organisatie. Door de krachten te bundelen zijn ze klaar voor de toekomst en dé plek voor kinderopvang voor ieder kind van 0 tot 12 jaar. De nieuwe organisatie is een complete en daarmee betere gesprekspartner voor ouders en partners zoals onderwijs en gemeente. Om deze samenwerking te bekrachtigen kozen ze voor een nieuwe naam: Hero kindercentra. Met 82 opvanglocaties biedt Hero kindercentra iedere ouder in Haarlem en Spaarndam passende opvang in de buurt. Wij ontwikkelden de nieuwe identiteit en vertaalden deze in pakkende fotografie en een passende tone of voice. Het resultaat is een nieuw merk en een frisse, herkenbare identiteit, uitgerold in een basis voor digitale communicatie en een campagne. Passend bij een team van medewerkers die elke dag samen met de kinderen het avontuur aangaan op weg naar de beste versie van zichzelf.

Hero kindercentra voorstel Facebook in mockup
Hero kindercentra huisstijl in mockup
Back to brands