Wij zijn een creatief collectief en samen met onze opdrachtgevers geven wij vorm aan sterke identiteiten, een helder verhaal en een uitgesproken digitale profilering. Betekenisvolle ideeën en oplossingen met een positieve impact op mensen, dat is waar we voor staan.

Websites, huisstijlen en een heldere positionering

Wij zijn een reclamebureau en maken krachtige websites en huisstijlen, met een helder verhaal en hierdoor met een positieve impact op mensen. Dat is waar we voor staan. Kortom: wij geloven in de waarde van design!

Talk to us: info@funcke.com 023 540 05 54 Instagram

Sitemap: Home Brands About us Contact

Over ons: Wij zijn een creatief collectief en samen met onze opdrachtgevers geven wij vorm aan sterke identiteiten, een helder verhaal en een uitgesproken digitale profilering. Ten gevolgen van betekenisvolle ideeën en oplossingen met een positieve impact op mensen, dat is waar we voor staan.

Daarom zijn bij ons werkzaam:
  • Lisa Greuter - Bouwer van websites en Digitaal vormgever
  • Sanne van Doorn - Projectmanager
  • Niels Boef - Grafisch vormgever
  • Amber Dekker - Grafisch vormgever
  • Richard van Tiggelen - Creatief directeur
  • Jorien Korn - Digitaal vormgever

Hierdoor is dit wat we doen:

Strategie Wie ben je? Waarin verschil je zo van jouw concurrenten? Door beproefde methodes vinden wij antwoorden op deze vragen en komen niettemin tot de kern van jouw bedrijf. Daarom zetten wij deze waarden creatief in (en daar staat tegenover) voor het succes van jouw merk of organisatie.

Identiteit Breng je in al jouw communicatie dezelfde waarden en gevoel over? Wij vertalen daarom jouw strategie in tekst en beeld zodat je altijd en overal jouw eigen unieke identiteit overbrengt. Hierdoor is het consistent, herkenbaar en krachtig.

Online In onze online oplossingen zoeken we daarom altijd naar de juiste mix van merkbeleving, gebruiksvriendelijkheid en conversie. Zodoende ontwikkelen wij optimaal responsive webdesign met als gevolg afgestemd op gebruik voor mobiel, tablet en pc.

Campagnes Niettemin hoe krijg je aandacht voor jouw merk? En hoe verandert evenals jouw gedrag? Wij ontwerpen op dezelfde wijze effectieve campagnes, creatieve content en zetten daarom de juiste mix van kanalen in. Zo brengen we mensen in beweging, maar nemen ook je het hele proces uit handen.

Een creatief collectief

Samen met onze opdrachtgevers geven wij vorm aan sterke identiteiten en daardoor een helder verhaal en met een uitgesproken digitale profilering. Betekenisvolle ideeën en oplossingen en hierdoor met een positieve impact op mensen, dat is waar we voor staan. Zodoende doen wij wat we leuk vinden. Desalniettemin betekent dit elke dag met plezier naar kantoor. Funcke brengt advies uit eerst altijd voor jou en bovendien speciaal op maat.

Strategie

Wie bent u? Waarin verschilt u van uw concurrenten? Via ons creatief collectiefbeproefde methodes vinden wij antwoorden op deze vragen en komen tot de kern van uw bedrijf. Deze waarden zetten wij creatief in voor het succes van uw merk of organisatie.

Identiteit

Brengt u in al uw communicatie dezelfde waarden en gevoel over? Wij vertalen uw strategie in tekst en beeld zodat u altijd en overal uw eigen unieke identiteit overbrengt. Consistent, herkenbaar en krachtig.

Online

In onze online oplossingen zoeken we altijd naar de juiste mix van merkbeleving, gebruiksvriendelijkheid en conversie. Wij ontwikkelen optimaal responsive webdesign afgestemd op gebruik voor mobiel, tablet en pc.

Campagnes

Hoe krijgt u aandacht voor uw merk? En hoe verandert u gedrag? Wij ontwerpen effectieve campagnes, creatieve content en zetten de juiste mix van kanalen in. Zo brengen we mensen in beweging en nemen u het hele proces uit handen.

Daarmee zijn wij Funcke, een creatief collectief van 10 professionals met verschillende competenties en aandachtsgebieden. Hierdoor bouwen we samen bouwen we aan sterke merken en succesvolle online experiences, altijd met een heldere boodschap en oog voor design. De afgelopen 25 jaar werkten we mee aan het succes van meer dan 200 klanten. Vol inspiratie en met hart voor ons vak.

Kunnen we je helpen bij je communicatie, strategie, of andere doelstelling? Of wil je gewoon eerst een kop koffie drinken, dat kan uiteraard! Bel of mail ons en we maken graag een afspraak.

De kat sprong uit het raam, waarna hij op vier poten landde en meteen wegrende.

Aanvankelijk dacht ik eerst dat hij mij niet zag zitten, maar toch kwam ik er later achter dat hij mij ook heel leuk vond. Intussen zijn we inmiddels al vijf jaar bij elkaar.

Hierom staat hier een tekst

Kenny gaat slapen, want hij is moe en daarmee een creatief collectief. Haiko was blij, omdat hij veel cadeautjes voor zijn verjaardag had gekregen. Margot houdt ontzettend van spruitjes, maar ik vind ze behoorlijk vies. Mijn kleine zusje heeft alles van eenhoorns. Zo heeft ze een eenhoornpyjama, eenhoornsokken en -behang. Een ander mooi voorbeeld is haar nieuwe eenhoornrugtas. Die heeft ze voor haar verjaardag gekregen. Danny heeft veel goede vrienden: Bert, Jarno, Mustafa en Khalid. Ook Kian en Djoeke horen tot zijn vriendengroep. Tenslotte heeft hij nog een allerbeste vriend: Jay. Nadia moet nog zoveel doen. Ten eerste heeft ze een enorme berg huiswerk. Ten tweede moet ze van haar moeder vandaag haar kamer opruimen. Ten derde wil de hond nog graag een rondje met haar lopen en tenslotte gaat ze haar penvriendin in Canada een brief schrijven.

En daarmee creatief collectief tekstje

Daisy houdt niet van kroketten, maar ze vindt frikadellen echt overheerlijk. In rekenen is Rob erg goed. Met taal heeft hij echter meer moeite. In tegenstelling tot zijn moeder; die spreekt drie talen vloeiend. Dit jaar hebben we 150 aanmeldingen voor de talentenjacht, tegenover 48 vorig jaar. Ons evenement wordt steeds populairder! Paarden verharen twee keer per jaar. In de lente krijgen ze een dunnere zomervacht en in de herfst een dikke wintervacht. Hetzelfde geldt voor veel honden. Eiken en beuken verliezen in de winter hun blad, evenals berken en populieren.

Ook nog een titel met creatief collectief

Kevin had niet voor niets zo hard geleerd. Hij wilde namelijk zijn zieke oma opvrolijken. Samenvattend werd Harun eerste tijdens de hardloopwedstrijd, Joost vijfde en Patrick zevende. Kortom, kom in actie als je ziet dat iemand uit je klas gepest wordt. Uiteindelijk is dat voor iedereen het beste! Dat betekent dat kinderen best zo af en toe een snoepje mogen eten. Als ze maar niet te veel zoetigheid binnenkrijgen. Leef dus gezond, maar vier zo af en toe een heerlijk zoet feestje! Tot slot kunnen we concluderen dat een puppy opvoeden niet makkelijk is, maar wel heel erg de moeite waard. Dierendag is leuk voor dieren, want ze worden extra verwend.

Hier staat een titel met een creatief collectief

De meeste dieren krijgen cadeautjes, maar sommige dieren hebben dat geluk niet. Mark houdt van appels, peren en sinaasappels. Sietske heeft haar huiswerk gemaakt, maar ze is het vergeten. Ik hou van allerlei soorten fruit, bijvoorbeeld aardbeien. Om twaalf uur komt het bezoek, dus begin snel met opruimen!

Super creatief collectief

Yael is intelligent, evenals haar zus. Ilhan wil een auto kopen, om zijn spullen te vervoeren. Het is vanavond koopavond, daardoor kan het drukker zijn op de weg. Patrick heeft zijn schuur opgeruimd, want hij gaat zijn schuur opknappen. Hij mag vanavond naar de bioscoop, mits hij zijn huiswerk maakt. Ik ga de woonkamer opruimen, later ruim ik de zolder op.

Ook nog een kop

Het huis is stevig gebouwd. Bovendien is het duurzaam. Vaak wordt er aan het begin wat gember en wasabi gebracht, hoewel ze dit bij veel tafels aan het einde van de rit weer ongebruikt mee terugnemen de keuken in. Zonde, want het staat er niet voor niks. Zo is de gember namelijk bedoeld om de smaak te neutraliseren, en je hoort het dus eigenlijk tussen de verschillende sushi door te eten.

Net zoals de gember, is ook de wasabi een aanrader. Uiteraard moet je hier wel extra voorzichtig mee zijn, omdat het nogal scherp is. Mocht je onverhoopt te veel hebben ingenomen, stop dan met ademen door je mond en adem snel in en uit door je neus. Je zult merken dat het branderige gevoel binnen een paar seconden weg is.