Selecteer een pagina
Depot krijgt nieuwe naam en stijl

Depot krijgt nieuwe naam en stijl

Huis van Hilde Branding, Campaign, Design, Strategy Depot krijgt nieuwe naam en stijl " In het archeologisch depot van de provincie Noord-Holland liggen vele vondsten uit vroeger tijden, van de Neanderthalers tot en met de Tweede Wereldoorlog. Toen het oude depot...
Dé plek voor kunst, kennis en cultuur

Dé plek voor kunst, kennis en cultuur

Hart Haarlem Animation, Branding, Design, Website Dé plek voor kunst, kennis en cultuur " Hart is hét centrum voor kunst, kennis en cultuur in Haarlem en maakt kunst- en cultuureducatie beschikbaar voor alle Haarlemmers. Bij Hart kun je je creativiteit, talent en...
Liefhebbers van water opgelet!

Liefhebbers van water opgelet!

Provincie Noord-Holland Animation, Branding, Design, UX Liefhebbers van water opgelet! " De zon schijnt en het water lonkt. Je hebt zin om naar buiten te gaan en iets leuks te doen. Maar wat? En waar? Op noord-hollandswater.nl vind je via je mobiel de beste...
Afval is het begin van iets moois

Afval is het begin van iets moois

Meerlanden Branding, Campaign Afval is het begin van iets moois " De regering wil dat Nederland in 2050 circulair is. Dan moet de economie volledig draaien op hergebruikte grondstoffen en moet al het afval worden verwerkt tot bruikbare materialen. Funcke...
Horloges met een vintage twist

Horloges met een vintage twist

Bespoke Supplies Branding, Design, Website Horloges met een vintage twist " Een aantal jaren geleden is Funcke een samenwerking aangegaan met Farid Froon (tegenwoordig eigenaar van Watchworks Haarlem) om een eigen horlogemerk te ontwikkelen. Uit deze samenwerking...